کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

فرشته دیگرم در راه است....

ملوسکم، دخترم قدم های کوچکت پر شکوفه.

1394/7/1 21:27
نویسنده : مامانی
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم، نفسم، دنیای من، همه وجودم خوبی؟ خوشی؟محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

منم خوبم، داداش شهراد و بابایی همگی خوبیم.و خوشحال بخاطر وجود مقدس تو. این بار دومیه که خدا جون توی عید قربان بهم بزرگترین عیدی زندگیمو میده و من بی نهایت سپاس گذارم. اولین عیدی دو سال پیش بود که  روز عید فهمیدیم داداشی توی دلمه تازه اولش بود و من و بابا توی پوست خودمون نبودیم و خدا جون یه پسر خوشگل و زیبا و دوست داشتنی بهمون داد  و البته سالم ..... که تا اخر عمرمون برای داشتنش باید فقط شکر بگیم.بوس

و اما عیدی دوم .... بعد گذشت دو سال دیروز با خاله زری رفتم تعیین جنسیت و سلامت جنین. که هزار مرتبه شکر از هر لحاظ سالم بود .صدای تپش قلبت و شنیدم و کف پاهای ریزه میزتم دکتر نشونم داد. و البته جنسیت فسقلی ما هم یه دخمل خوشگل و دوست داشتنی مثل  فرشته اولمون هست.بوس

و من ازین بابت بی نهایت خوشحالم که دختر دار شدم  و یه هم جنس تو خونه دارم . دیگه با بابا و شهراد برابر شدیم چشمکو هم برا داداشی یه مونس و سنگ صبور  و بابا هم که خواهر نداشته که دیگه جای خود داره.....خلاصه عزیزکم به زندگی ما. به جمع ما و به خونه ما خوش اومدی. جشنجشنجشن

ان شاء الله سالم و سرحال این دوران تموم بشه و بدون مشکلی زود بیای پیشمون. راستی خوشگل مامان دهانه رحم از بیست و هشت میلی متر به بیست و چهار رسیده. خدا کنه همچنان هی پایین تر بیاد و وزنتم نوشته 265 گرم.... واییییییی چه دخمل کوچولویی.بوس

دیروز همراه خاله زری رفتیم شاهرود و آزمایش خون برای غربالگری نوبت دوم رو انجام دادم گفتن ده روز دیگه جوابش میا و دیگه اینکه واکسن آنفولانزا هم زدم برای پیشگیری......دیگه شکر خدا همه چیز بر وقف مراده. امشب شب عیده و  وروجک من توی هفته نوزده هست  و همچنان که خوابیدم و دارم برات مینویسم تو در حال  وول خوردنی.  فدای قد و بالات بشیم همگی عیدت مبارک......محبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (7)

فاطمه
1 مهر 94 21:42
سلام امیدوارم که پسرتان همیشه سلامت باشند
مامانی
پاسخ
دخترمون مرسی عزیزم
فریبا
2 مهر 94 16:10
عزیزم تبریک صمیمانه منو پذیرا باش ان شاء الله خدا بهت ببخشه هم قندعسلت رو و هم نازپری تو راهیت رو منم عاشق دخملیم اما الان یه دونه کاکل زری دارم.امیدوارم باردومی که بارردار شدم مثه شما یه نازپری خدا بهم هدیه بده ان شاء الله به وبلاگ کوچولوی منم سر بزن خوشحال میشم دوستم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم حتما میام و سر میزنم. ان شاالله هر چی میخوای خدا بهت بده
بابای ملیسا
3 مهر 94 0:53
با سلام . وقت بخیر. از شما دعوت میشه تا دلنوشته های یک پدر برای دخترش رو ملاحظه بفرمائید . کلی عکس ملیسا خانم تو این پست گذاشته شده . ممنون میشم اگر با تشریف فرمائیتون کلبه کوچیک و مجازی ملیسا جان رو منور و با گذاشتن یک خط خاطره ، روزهای قشنگ آینده رو با رنگهای شاد و خوشرنگ مزین بفرمائید . منتظر حضور شما هستیم. با تشکر بابای ملیسا.
مامانی
پاسخ
ممنون بابای ملیسا. مرسی که به ما سر زدین. حتما میام
مامان گیلدا
3 مهر 94 21:19
عزیییییزم خیلی تبریک میگم دختردارشدنتو و خواهردارشدن شهرادی رو خدا حفظشون کنه وروجکاتو
مامانی
پاسخ
فدای تو فاطمه جان ممنون
ترنم
8 مهر 94 12:52
سلام عزیزم بهت تبریک میگم دختر داشتن خیلی خوبه بابت این نعمتی که خدا بهت داده از صمیم قلب تبریک میگم من آرزو داشتم امیر مهدی دختر باشه ولی خوب بازم خدا رو شکر میکنم بخاطر همین خیلی برای تو خوشحال شدم
مامانی
پاسخ
ممنونم ترنم جون ایشالا کوچولوی بعدی تو هم یه دختر سالم و خوشگل باشه
ترنم
8 مهر 94 12:54
راستی عزیزم یه سوال شهراد شیر خودتو میخوره یا شیر خشک اگه شیر خودتو میخوره اونوقت تا کی باید بهش شیر بدی منظورم بخاطر بارداربودنته باید شیرشو قطع کنی؟
مامانی
پاسخ
نه عزیزم توی وبلاگش نوشته بودم قبلا تا نه ماهگی بیشتر نخورد بعدش که برا دندونش مریض شد دیگه شیرم نخورد. شیر خشک میخوره
نعیمه
20 مهر 94 16:13
واای ذوق کردم برا دخترمون.فدااااش بشم خیلی حس شیرینی دارم الان که نوشتتو خوندم.خدا حفظشون کنه برات هم شهرادو هم دختر گلت
مامانی
پاسخ
ممنون نعیمه جااااان ایشالا از خودت باشه یه دختر خوشگل مث آراد جونی