کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

فرشته دیگرم در راه است....

به زندگی ما خوش اومدی دلبندم ....

1394/4/27 1:37
نویسنده : مامانی
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی من..محبتمحبتمحبت

خوبی عزیزم. این اولین نوشته مامان برای توست. و تو در حال حاضر دو ماه و نیمه که مهمون وجود من شدی. و لحظه به لحظه بزرگتر و بزرگتر میشی و من و بابایی و داداشی چشم براهت تا زودتر بیای و سالم و سرحال در کنارمون باشی.... متنظر

هر چند که  زودتر از موعد مقرر که انتظارش رو داشتیم پیشمون اومدی اما خیییلی خوشحال و دلخوشمون کردی عشقم. تولد یک سالگی داداش شهراد تو چهل روز بود که توی دلم بودی و من بیخبر بودم. البته دو بار بی بی چک استفاده کرده بودم اما منفی بود و بار سوم بود که خط پر رنگ دوم حضور مسلم تو را خبر داد. از خدا میخوام توان و انرژی زیادی بهم بده تا به بهترین روش ممکن از فسقلی های نازم نگه داری کنم و اینده خوبی براشون درست کنم. به امید اون روز.... متنظرمتنظرمتنظر

بعد ازمایش و   سونوگرافی و شنیدن صدای قلب کوچولوت که چقدر خوشحالی رو برام بهمراه داشت و سپاسگذاری برای سالم بودنت...حالا باید یه سری ازمایشات دیگه انجام بدم و بعدم سونو و ازمایش غربالگری که به موقع اش باید انجام بشه.

روزا در کنار وجود ریزه میزه تو و سر و کله زدن با داداشی و کارهای روزانه میگذرن. و نمیدونی که چقدر خوشحال و خوشبختم برای داشتن دو  فرشته زیبا که هدیه خدای بزرگه برام. مامانم به امید خدا تو هم سلامت بیای دیگه چیزی ازین دنیا نمیخوام. خنده های شما برای من بزرگترین نعمته.....

قند عسلم خوب استراحت کن و ارام بخواب. و تو هم محکم منو بچسب.... محکم محکم تا خدای نکرده اتفاقی نیوفته البته مامان حواسش کامل هست و مثل یه کوه بزرگ پشتت وایستاده..... پس  اول به خدا بعدم به من تکیه کن....همه چیز درست میشه.... فدای اون قد و قامت ریزت برم.... به خدا میسپرمت  دلبندم.....

و از دور روی ماهت رو میبوسم.... بوسبوسبوسبوس

پسندها (6)

نظرات (9)

همراه رایانه
27 تیر 94 9:59
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
همراه رایانه
28 تیر 94 10:45
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای (به صورت شبانه روزی ) تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
♥مامان مرجان♥
29 تیر 94 2:38
سلام شهناز جون ایشالا فسقلی جدید حالش خوب باشه و به سلامتی بدنیا بیاد مواظب نی نی ها باشی شهراد گلی رو ببوس
مامانی
پاسخ
ممنونم مرجان جون. لطف داری
مامان نی نی ناز
29 تیر 94 12:00
سلام عزیزم... نی نی من دقیقا هم سن نی نی ناز شماست... انشا... هردوشون سالم و سلامت باشن... به ماهم سربزنین
مامانی
پاسخ
مرسی مامانی عزیز. ان شاء الله. به امید خدا
مامان مهنا
1 مرداد 94 0:56
سلام عزیزم خوشحالم که داری دوباره مادرمیشی و یه فرشته کوچولو به جمعتون اضافه میشه
مامانی
پاسخ
ممنون قربونت لیلی جون....ایشا.. از خودت باشه دوباره
مامان خانمی
1 مرداد 94 5:10
مامان شهناز عزیز من هم دعا میکنم کوچولوهای نازت همیشه سالم و سلامت باشن مواظب خودت و کوچولوی تو راهی باش
مامانی
پاسخ
قربونت صدیقه جان لطف داری عزیزم
نفیسه
1 مرداد 94 7:27
سلام امیدوارم این 9ماه انتظار سریع بگذره و نی نی ناز رو در اغوش بگیری
مامانی
پاسخ
سلام نفیسه جان ممنونتم به امید خدا
مامان راضی
1 مرداد 94 15:54
عزیزم تبریک میگم شهناز جونم خیلیم زیبا نوشته بودی انشالله به سلامتی به دنیا بیاد فداتشم
مامانی
پاسخ
مرسی راضیه جان.لطف داری عزیزم.
گیلدا
4 مرداد 94 15:54
عزیزم ایشالله صحیح و سالم بیاد بغلت این فسقلی
مامانی
پاسخ
ممنونم فاطمه جان ایشالا.